Dita
Jana pracuje se studenty velmi individuálně, nejprve zjistí silné stránky, potřeby a zájmy a na nich staví základy výuky, u mě např. zjistila, že jsem auditivní typ, a proto zahrnula více poslechů, zajímavých podcastů na témata spjatá s mou prací, abych se chtěla přirozeně zapojit, což podpořilo mou chuť do učení. Studenty učí stanovit si vlastní cíle a pravidelně využívá zpětné vazby, aby student viděl svůj postup a neustrnul. Vytváří prostředí, aby si student uvědomil důležitost vlastní motivace a poté chtěl na svých jazykových dovednostech pracovat i v běžném životě. Velkou devizou je, že využívá nové poznatky a metody, aby učení bylo efektivnější a přitom zábavné. Propojuje tradiční prezenční výuku s vysvětlením gramatických jevů a moderní technologie, zábavné kvízy, křížovky, výukové karty, videa či myšlenkové mapy. Zároveň dokáže svým lidským přístupem odbourat strach z mluvení s chybami, studenti postupně opouští limitující přesvědčení o sobě samých. Na každou lekci jsem se těšila, bylo to vždy příjemné vytržení z pracovního shonu.